Bezsensopedia
Advertisement

Bitwa na głosy (albo jak kto woli: Bitwa na włosy) – program rozrywkowy typu talent show emitowany na Dwójce, ten z utworem It's My Life w czołówce. W programie występuje mnóstwo uczestników podzielonych na drużyny prowadzone przez - większe lub mniejsze - gwiazdy polskiej muzyki. Tych drużyn w każdej edycji jest osiem, a w każdej drużynie szesnaście osób, czyli w sumie mamy 128 osób marzących o światowej sławie. Mówimy tu oczywiście o jednej edycji, a w sumie odbyły się już trzy.

Prowadzący[]

Program prowadzony jest przez trzech prowadzących. Widocznie musi być ich aż tylu, bo jakby było ich mniej, to nie daliby rady. Ci prowadzący to:

  • Hubert Urbański – ten sam, który w Milionerach poszukiwał ostatecznych odpowiedzi. Tutaj stoi w centralnym miejscu i ogarnia cały ten bajzel.
  • Agnieszka Szulim – chodzi po widowni i przysiada się do rodzin uczestników, żeby przeprowadzać z nimi kilkusekundowe wywiady. Tak swoją drogą nie wiadomo, w jaki sposób zawsze znajduje tam wolne miejsce. Czasami wygania uczestników na scenę.
  • Piotr Kędzierski – łazi za kulisami z tabletem w ręce niczym Waldek Pawlak po sejmie. Tuż po występie rozmawia z gwiazdami, zadając im jakieś bełkotliwe pytania, najczęściej na bezsensowne tematy. Poza tym lubi wkurzać Urbańskiego. No i jeszcze na koniec przynosi kopertę z wynikami.

Jury[]

  • Alicja Węgorzewska – jedyny członek jury, który wytrzymał wszystkie trzy edycje.
  • Wojciech Jagielski – dyrektor muzyczny radia "Z", był w edycji pierwszej i trzeciej. Słynie z wygłaszania bardzo alegorycznych porównań, których nikt nie rozumie (prawdopodobnie włącznie z nim samym).
  • Grażyna Szapołowska – tylko w 1. edycji. Podobno z powodu zasiadania w tym jury Englert wywalił ją z teatru.
  • Zbigniew Zamachowski – tylko w 2. edycji. Nie robił nic szczególnego.
  • Sonia Bohosiewicz – tylko w 2. edycji. Jak wyżej.
  • Katarzyna Zielińska – gwiazda znana z niesamowitej[potrzebne źródło] roli w Barwach Smutku i z przegrywania w Kocham Cię, Polsko!. Tylko w 3. edycji.
  • Tomasz "Titus" Pukacki – metalowiec pijący kwas. Wystąpił tylko w 3. edycji.

Trailer[]

W pierwszej edycji czołówka przedstawiała gladiatorów na arenie. W drugiej edycji mieliśmy wielkoludów chodzących po mieście, a w trzeciej bohaterów taniej gry komputerowej.

Advertisement