Bezsensopedia
Advertisement
Mussolini dead

Mussolini podczas ćwiczeń gimnastycznych

Mussolini

Mussolini mówi

Wina Mussolini

Obal Mussoliniego!

Lepiej żyć jeden dzień jak lew, niż 100 lat jak owca

Filozofia Benita

Strzelaj w moją klatkę

Benito Mussolini jako emo

Mussolini robi szybkie postępy i z żywiołową siłą powali wszystko, co stanie mu na drodze. Mussolini to cudowny człowiek. Słyszycie mnie? Cudowny człowiek! Niedawno się nawrócił. Wyszedł ze skrajnej lewicy i ma siłę napędową neofity... Do niego należy przyszłość!

Watykan o Mussolinim

Było nas trzech
W każdym z nas inna krew
Ale jeden przyświecał nam cel
Za kilka lat
Mieć u stóp cały świat
Wszystkiego w brud

Grzegorz Markowski o Hitlerze, Franco i Mussolinim

Benito Mussolini, właściwie duce, tfu! DUCE, bo to wódz! (ur. 29 lipca 1883, zm. 28 kwietnia 1945) – miłośnik musów na deser, włoski faszysta, ekspert od musli i kolei, kumpel Hitlera.

Historia partaczenia[]

Beniu przejął władzę maszerując w czarnej koszuli. Król Włoch lubił takie, więc dał mu stanowisko premiera. Powoli przejmował pełnię władzy i postanowił pobawić się w podbijanie. Na początek wziął łatwy cel, czyli Etiopię. Chciał to zrobić w parę dni, ale okazało się, że wrogowie mają broń i bawił się z murzynami długie miesiące. W 1939 uderzył na Albanię. Na szczęście im się nie chciało akurat walczyć i poszło gładko. Ze względu na sztamę z Hitlerem, Włochy przystąpiły do II wojny światowej po stronie wiadomej. Postanowił też zaatakować Grecję. I wtedy zaczęła się karuzela śmiechu, bo jego wojska przegrywały i Grecy zaczęli zajmować Albanię. Mussolini musiał zadzwonić po Adolfa, aby mu pomógł. Włochy walczyły też w północnej Afryce, gdzie mieli zająć Kanał Sueski. Tutaj też kierunek, w którym ruszali się makaroniarze był odwrotny od zamierzonego i też Szwaby musiały przyjechać, aby przynajmniej trzymać front. W 1943 alianci zaatakowały Sycylię, a na dodatek jego koledzy z partii pozbawili go władzy. Jego następca podpisał rozejm. Jednak przy pomocy Hitlera Benito wrócił do władzy, bo on coś w niego wierzył. Jednak jak zawsze przegrywał walkę i Włochy zostały do końca podbite, a jego samego spotkał smutny koniec.

Advertisement