Bezsensopedia
Advertisement
Bayer_Full_Majteczki_w_kropeczki_-_wersja_chińska_Przelewice
Majteczki w kropeczki
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Bayer Full – polska grupa discopolowa, wyśmiewana przez większość Polaków, obiekt kultu i westchnień milionów Chinek, które czyhają na albumy grupy. W swoim repertuarze posiadają hymn Polaków (Bo wszyscy Polacy to jedna rodzina) lub utwory z podtekstem erotycznym (Majteczki w kropeczki).

Historia[]

Gra powstała w 1990, gdy prosta wiejska wieś też chciała sobie posłuchać muzyki (metal i rock za trudny, bo po angielsku, techno nie, bo niemieckie). Jako, iż wtedy miał się rodzić nowy muzyczny nurt, to Bayer Full od razu rozpoczął pisanie pierwszych utworów i komponowanie, stając się pierwszą grupą czegoś, co dziś nazywany badziewiem disco polo. Pierwsze utwory grano na starej mandolinie (gitarą byśmy tego nie nazwali) i keyboardzie z kilkoma lampkami dla szpanu. Przez dłuższy czas pisali ciekawe teksty, które podbijały wesela. Później nastąpiły występy dla polityków w 1995 oraz ładowanie się do sejmu dwa lata później. Obecnie grupa przeżywa renesans dzięki Expo 2010, gdzie Polacy zaprezentowali w Chinach to, co jest nasze (a że było tego niewiele, to postawiono na nich grożąc, by się postarali). Oficjalnie sukces się udał, Chińczycy pogratulowali i wypromowali, a Polacy ucieszyli się faktem, iż ktoś w końcu odpowiedział na chińską tandetę.

Majteczki w kropeczki[]

Nikt w dzisiejszych czasach nie zarzuci, by nie słuchał tej piosenki na cygańskim weselu. W swoim czasie dochody ze sprzedaży utworu w 70% zjadła mafia pruszkowska. Utwór ten stał się hitem, pomimo tego, iż lider grupy napisał ją na kacu przy napojach alkoholowych [1].

Przypisy

Advertisement