Bezsensopedia
Advertisement
Rakieta do badmintona

Profesjonalna rakieta do badmintona – poziom hard

Badminton (z pol. babington, z akcentem na g) – dyscyplina sportowa, takie coś jak tenis, ale zamiast piłeczki odbija się śmieszną lotkę. Dyscypliny tej nie można uprawiać na dużym wietrze, bo wówczas osoba serwująca pod wiatr może oberwać w twarz własną lotką.

Igrzyska Olimpijskie[]

Wbrew pozorom, babington jest dyscypliną olimpijską! Wówczas taka rozgrywka jest czasem transmitowana w telewizji - ale tylko wtedy, kiedy jedyną alternatywą są powtórki oraz gimnastyka mężczyzn. Ewentualnie gdyby Polacy walczyli o medale... ale to się nawet w takim sporcie nie zdarza, bo tylko Azjatom chce się to porządnie trenować.

Odmiany gry[]

Podstawą są odmiany nie różniące się zbytnio zasadami - facet vs. facet, baba vs. baba, 2 facetów vs. 2 facetów, 2 baby vs. 2 baby, facet i baba vs. facet i baba. Z jakiegoś powodu jakimkolwiek zainteresowaniem cieszą się tylko odmiany 2, 4 i 5. Kto wygra 2 sety do 21 punktów, ten wygrywa cały mecz.

Istnieje także odmiana jednoosobowa. Gracz naprzeciwko siebie ustawia dość spory wentylator czy inną dmuchawę i ma za zadanie przebić lotkę przez strumień wiatru. Pewnym udogodnieniem jest to, że gracz może serwować za każdym razem - w końcu dmuchawy tego nie potrafią. Pewnym uniedogodnieniem zaś to, że nawet jeśli to wentylator wygra daną zagrywkę i wybije nam lotkę za plecy, dalej z uporem maniaka będzie ją popychał jak najdalej, jakby chełpiąc się własnym sukcesem. Niestety, ta odmiana badmintona nie jest rozgrywana na igrzyskach.

Piłka nożna ikona Siatkówka ikona Koszykówka ikona Biegi ikona Kolarstwo ikona Badminton ikona Golf ikona Zapasy ikona Wschodnie sztuki walki ikona F1 ikona Skoczek Nordic combined pictogram Biathlon ikona Łyżwiarstwo szybkie

Advertisement