Bezsensopedia
Advertisement
Krzysiu

Zadowolony prowadzący

Awantura o Basię kasępolsatowski teleturniej z lat 2002-2005. Miejsce pojedynku na darcie się do Ibisza słowami Va banque czy też 2000 zł. Tylko w tym teleturnieju Ibisz wyglądał jak mężczyzna czterdziestoletni. Początkowo zbierał osoby z starego teleturnieju Życiowa szansa, a później dochodzili ludzie z castingów. Obecnie można go zobaczyć tylko w Nowej Zelandii[1], na ATM Rozrywka i w Polsat 2.

Elementy[]

  • Czarna skrzynka – skrzynka, w której mogłeś wygrać samochód[2], motocykl, kasę, złotówkę lub ogórka kiszonego.
  • Krzysiu Ibisz – coraz młodszy, wyglądający jak Neo z Matrixa.
  • Mistrzowie – goście w ubrankach studenckich, eksperci tylko wtedy, gdy publiczność im podpowiada.
  • Ogórek kiszony – główna metoda zdobycia widzów.
  • Podpowiedź – można było kupić (każdy gracz targował się, choć Krzysiu na swoim monitorku miał cennik od 2000 zł do 5000 zł).
  • Polskie seriale – pole reklamowania Janosika, Fali zbrodni i Świata według Kiepskich.
  • Slow motion – niezbędny element w grze, by było wiadomo, kto był wolniejszy.

Ciekawostki[]

  • Raz czarna skrzynka była zupełnie pusta. Prawdopodobnie Krzyś zjadł tamtejszego ogórka i nie chciał się przyznać.

Zobacz też[]

Przypisy

  1. Polsat sprzedał licencję.
  2. W porywach do czterech!
Advertisement