Bezsensopedia
Advertisement

Atlantyda – nieistniejąca wyspa na Oceanie Atlantyckim, często mylona z Tuvalu. Według niektórych Atlantyda to plama po smarze, należąca do Platona, przez co słynny filozof uważał, iż wyspa istnieje.

Poszukiwanie[]

Grupa Bezsensopedystów zbadała obszar Atlantyku w celu odnalezienia Atlantydy. Oto raport na wczoraj:

Po wysadzeniu nas rakietą z Lizbony zanurkowaliśmy. Za pierwszym razem się nie udało, gdyż rekiny nas pogoniły. Po kolejniej próbie dotarliśmy. Początkowo, nic nie było, oprócz starych statków i skrzyni z dolarami. Po wynurzeniu dolarów dalej badaliśmy obszar. Udało nam się znaleźć jakąś urnę ze wzorkami i zeszyt, jednakże po badaniach okazało się, iż urna należała do jakiegoś grubego Amerykanina, który pojechał na wycieczkę do Grecji, a zeszyt wysadził Juliusz Cezar zastanawiając się, gdzie jest koniec świata.

A po co to całe szukanie?[]

Nie wiadomo. Zdaniem pacjentów szpitala psychiatrycznego w Kołobrzegu, tam jest lek na wieczność, zdaniem pana Mieczysława spod Biedronki lek na kaca, zdaniem niektórych to tam znajduje się strefa 51.

Zobacz też[]

Advertisement