Bezsensopedia
Advertisement
AshUnova

Ash w jakiejś późnej serii, której nikt już nie ogląda

Ash Ketchum (właśc. Ash Ketchup) – trener Pokémon z Alabastii w Kanto. W naszym świecie dzięki anime najpopularniejszy istniejący trener i posiadacz słynnego okazu Pikachu, w świecie Pokémon względnie utalentowany dzieciak i największe pośmiewisko Gary'ego Oaka. Mimo upływu lat w kolejnych seriach nie starzeje się.

Historia[]

Ash, jak wiele innych 10-letnich dzieci, chciał zostać trenerem Pokémon. Z tą jednak różnicą, że inne 10-letnie dzieci nie zaspały na rozdanie pierwszych Pokémonów. Ash tak długo prosił profesora Oaka, że w końcu dla świętego spokoju dostał Pikachu, który na dobry początek kopał chłopca prądem co 5 minut. Ich szalona eskapada skończyła się zmasowanym atakiem Spearowów. Chcąc się ratować, Ash pożyczył rower od niejakiej Misty. A ponieważ sprzęt się nieco uszkodził, dziewczyna zaczęła podążać za naszym bohaterem i żądać odkupienia. Młody trener znalazł kogoś, kto mógłby mu uratować dupę w razie potrzeby, brawo!

W późniejszym czasie do wesołej gromadki dołączył jeszcze Brock. I choć towarzystwo się zmieniało, Ash i Pikachu (i pięć innych losowo wybranych Pokémonów) cały czas wędrują przez świat, co jakiś czas napataczając się na jeszcze bardziej niezdarny od nich (a to trudne) oddział zespołu R.

Advertisement