Bezsensopedia
Advertisement

Logo Antify

AntiFa. Nie myjemy się nigdy, śmierdzimy zawsze!

Hasło antify

Antifahorda grupa ludzi, których głównym (przynajmniej formalnie) zadaniem jest zwalczanie faszyzmu i kosmetyków marki Fa, a także bicie pokłonów przed dziadkiem Józkiem, wujkiem Mao i stryjkiem Pol Potem. Jako reprezentacja amatorów Marksa i Lenina wspólnie z narodowcami rozgrywają mecze z użyciem kijów i petard. Ta dyscyplina sportu nosi nazwę zamieszek.

Antifa dzieli się na dwie części. Pierwsza (liczniejsza) to bysiory, którzy biją każdego białego patriotę, nawet jeśli jest małym dzieckiem (Tak, tak, na Marszu Niepodległości nie oszczędzali nikogo). Na ogół łysi (podobnie, jak kibice i autonomiczni nacjonaliści), noszą ciemne kurtki, jeansy oraz posiadają niskie IQ. Cały czas albo dają w mordę narodowcom na jakiejś demonstracji, albo pakują, by mieć siłę do bicia nacjonalistów lub wyrywania desek z ławek. Druga część (zdecydowanie mniejsza) to dziennikarze pewnej gazety i inni ludzie z nią związani. Ich zadanie polega na wychwalaniu tych pierwszych i całej idei. Są wbrew pozorom bardzo skuteczni, bo zdobywają nawet zaufanie rządzących.

Komuna.png
Komunizm

Symbolika: czerwona gwiazdaczerwony sztandarsierp i młot
Nurty: bolszewizmdżuczeeurokomunizmmaoizmstalinizm
Twórcy: Karol MarksFryderyk EngelsWłodzimierz LeninLew TrockiJózef StalinBolesław Bierut
Metody działania: cenzurakult jednostkiŁagrypropagandapropaganda sukcesuwodolejstwo
Organizacje: Armia CzerwonaKGBOMONPZPRZOMO
Komunistyczne państwa: ChinyKambodżaKorea PółnocnaKubaWietnam
Dawne państwa: ZSRRCzechosłowacjaNRDPRL
Zobacz też: AntifakomunistaMur berlińskineokomuniściRewolucja październikowasocjalizm utopijnytotalitaryzmWilk i Zając

Advertisement