Bezsensopedia
Advertisement

Angry Birdsgra komputerowa stworzona przez Rovio Mobile w 2009, kanwa serialu Angry Birds Toons. Gra opowiada o przygodach Red'a i jego pierzastych kompanów, którzy muszą chronić swe jajka przed bandą wieprzów.

Bohaterowie[]

  • Red Angry Bird – najodważniejszy ptak, główny bohater gry. Jest zrzędą oraz denerwuje go wszystko co się porusza (w szczególności The Blues). Nienawidzi świń, a szczególnie ich króla.
  • The Blues – trzy niebieskie ptaki o imionach Jim, Jake i Jay. Ich głównym zadaniem jest zamienianie życia Red'a w nędze. Lubią bawić się i wyprawiać zagrażające dla społeczeństwa "żarty". Dzięki ich potrójnej głupoty bardzo łatwo likwidują świniaków.
  • Chuck – żółty, szalony ptak. Jest najszybszy, a charakterem jest podobny do The Blues. Jest dorosły, lecz mimo to dziecinny, lubi zabawy z niebieskimi. Jego największym rywalem jest Bomb, z którym konkuruje w nawalaniu się ze świniami, niestety Bomb zawsze wygrywa. Prawdopodobnie umysłowo jest cofnięty do pisklęcia. Jest najlepszym przyjacielem Red'a.
  • Bomb – jest najsilniejszym ptakiem z całej wyspy, chociaż rzadko się myje. Podobnie jak Chuck lubi bawić się z Jay, Jimem i Jakiem, jest wręcz ich idolem. Jest łakomy i ciągle je kukurydzę czy lody, mimo to zawsze zachowuje wzorową kondycję.
  • Matilda – jest bardzo kobieca, kocha kwiaty, motyle i takie tam. Tak jak Red, nie lubi wygłupów niebieskich ptaków, ale bardzo je lubi. To drugi ptak po Redzie, który najlepiej opiekuję się jajkami. W grze jej moc to wypuszczenie pocisku w kształcie jajka, przez co niektórzy fani uważają, iż Matilda "sra jajami". Jest hipiską, która prawdopodobnie jest zakochana w Bombie.
  • Hal.

Crystal 128 kcontrol To tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli właśnie wyskoczył ci błąd w systemie – rozbuduj to hasło.

Advertisement