Bezsensopedia
Advertisement
Accept

Accept i sztucznie wyglądający Udo Dirkschneider

Accept – niemiecka grupa metalowa, nie taka słynna jak Rammstein. Charakteryzuje się Udo Dirkschneiderem, który wyje jak Brian Johnson z AC/DC oraz wygląda jak Adam Ferency z 80 kg nadwagi i kilkoma wynajętymi muzykami. Grają oni heavy metal oraz power metal. No i trochę speed metal. Grają oni głównie w Niemczech. Największym osiągnięciem zespołu było zagranie utworu Dla Elizy Beethovena w wersji heavy-speed-power metalowej. No i nie można także zapomnieć o Marszu słowiańskim Piotra Czajkowskiego, który Accept też musiał przerobić na coś nowego.

Historia[]

Zespół założyło trzech Niemców, którzy przypadkowo spotkali się na Oktoberfeście – wymieniony wyżej Udo Dirkschneider, Wolf Hoffmann (gitara) i Peter Baltes (bas). Wynajęli byle muzyków, którzy zaczęli chwalić się znajomością niemieckiego Johnsona i rozpoczęli grę. Jednakże Dirkschneider obraził się i stworzył U.D.O. (czyli swój wokalny zespół).

Muzycy[]

  • Mark Tornillo – śpiew, nieudolny Dirkschneider
  • Wolf Hoffmann – gitara elektryczna
  • Herman Frank – gitara elektryczna (tak, zespół ma dwóch gitarzystów elektrycznych)
  • Peter Baltes – przynoszenie piwa
  • Stefan Schwarzmann – perkusja

Byli członkowie zespołu[]

  • Udo Dirkschneider – śpiew (1971-1987, 1992-1997, 2005), stara legenda - gdy odszedł, połowa fanów olała Accept.

Było jeszcze kilku innych muzyków, ale nie ma sensu o nich pisać.

Advertisement