Bezsensopedia
Advertisement
Ferdek i Halinka

Świat według Kiepskich to jedyny serial w Polsce, który pokazuje sceny łóżkowe

Świat według Kiepskich – polski serial, ikona Polsatu obok Ibisza, bank pomysłów dla autorów demotów, mistrzowska prezentacja Polaków oparta na wypowiadaniu pewnych słów, dyskusji w WC oraz łażeniu w dresach oraz sandałach i skarpetach. Serial został wielokrotnie nominowany do wielu ważnych polskich nagród w kategorii patologia.

Postacie[]

Boczek

Boczek - twarz reklam

  • Ferdynand Kiepski - głowa domu, wielki konstruktor, w 1974 roku nazwany przez Gierka człowiekiem pracy, mistrz trudnej sztuki lenistwa, smakosz Mocnego Fulla.
  • Waldemar Kiepski - syn Ferdka, biznesmen w USA, wielki mistrz mułów oraz wicemistrz sztuki lenistwa, mąż Jolanty Pupci Kiepskiej.
  • Halina Kiepska - żona Ferdka, kobieta-wzór przynosząca pensję, pracująca w NFZ jako pielęgniarka.
  • Mariola Kiepska - córka Ferdka, zdaniem ojca - gówniara, była żona Mikołaja Kopernika i była dziewczyna Oskara Sowy-Strzygła.
  • Rozalia Kiepska - teściowa Ferdka, już świętej pamięci.
  • Jolanta Pupcia Kiepska - żona Waldka. Okradła Kiepskiego z frytownicy, a Paździocha z kaloszy.
  • Marian Paździoch - sąsiad Ferdka, łysa pała, sprzedaje na bazarze.
  • Helena Paździoch - żona Mariana.
  • Janusz Paździoch -odnaleziony nieślubny syn Mariana
  • Arnold Boczek - sąsiad Ferdka, gruby erosoman, rzeźnik nielegalnie srający w kiblu Kiepskich i Paździochów.
  • Listonosz Edzio - listonosz Ferdka, kochany tylko, gdy przynosił Babce rentę.
  • Mikołaj Kopernik -były mąż Mariolki.
  • Prezes Kozłowski -prezes osiedla najbogatsza postać w serialu.
    FK

    Cytat nr.1

Zobacz też[]

Cytaty
Może by tak warto odwiedzić także cytaty o:
Halina Kiepska
Cytaty
Babka Kiepska
Advertisement